piątek, 17 września 2010

full slim fool

Witam

Początki jesieni przechodzącej z lata, to tak jak początki andropauzy - zmienność nastrojów i pogody :-)

Kolejny raz (ostatnio, a nie wcześniej!) zestaw oparty na szmatkach w wersji slim podpartych ostra i agresywną czerwienią.

 

Nie będę się tym razem rozpisywał, bo i tak widać wszystko na fotkach.

 

Z nowości: wąskie czerwone bawełniane dżinsy, czerwony kaszmirowy szalik i skórzana torba z paskiem na ramię.
Aha - płaszcz również, czyli nie tak mało - reszta już była w różnych zestawieniach.

 

Dla poprawy nastroju przed weekendem clip: Young & Foolish



miłego weekendu
pozdr.Vslv

12 komentarzy:

  1. Witam,
    Odważny tytuł ...
    Zestaw pokazuje że można wyglądać fajnie a nie workowato.

    Pozdrawiam
    Marcelo

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, zaszalałeś z tą czerwienią. I baaardzo mi się to podoba :)) A jeszcze bardziej to, że rzeczywiście nie poddajesz się obiegowym opiniom, co wypada, a co nie facetowi w wieku 50+ (co nieustannie potwierdzją zdjęcia na twoim blogu). I tak trzymać - od razu nastrój się poprawia, gdy przemknie ktoś taki, kto nie stapia się z tym szaro-burym jesienno-zimowym spleenem... Elka

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się Pana blog, dlatego chciałabym wkręcic do blogowej zabawy- zasady u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam
    # Marcelo,
    odważny tytuł ... ale za to jak pięknie brzmi (szczególnie w j.angielskim)- trochę autoironii i dystansu do samego siebie nigdy nie zaszkodzi. Warto czasami spojrzeć na siebie oczyma innych, szczególnie tzw.ulicy ...:-))))
    Zestawy slim na pozowanych fotkach z pewnością zazwyczaj wyglądają dużo lepiej.
    "Workowate" w naturze, szczególnie w ruchu też mogą być ciekawe.
    Przykład pierwszy z brzegu - właśnie zajrzałem do blogu Uśmieszki: Richard Chai dla panów....

    # Elka,
    w tym szaleństwie jest metoda... oczywiście poza samym szaleństwem :-)))
    dziękuję za Wow :-))

    # Usmieszka,
    dziękuję za odwiedziny i uznanie - co do zaproszenia, hmmm... wszystko co chciałbym na swój temat powiedzieć i pokazać - jest w tym blogu, również w zakładkach [teksty] i [moje miejsca]

    pozdr.Vslv

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Tomek,
    nigdy nie jest zbyt późno na spełnienie marzeń z przeszłości - niech chociaż duch będzie silny, gdy ciało już mdłe :-)
    pozdr.Vslv

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest idelany fason spodni dla Ciebie.

    Jedynie obszerny płaszcz nie pasuje do klimatu "slim".

    OdpowiedzUsuń
  7. Możliwe że workowate ciuchy mogą wyglądać fajnie ale te propozycje pod linkiem niezbyt mi odpowiadają ;] Ale może w końcu znajdę coś co by mi się spodobało ? Do zestawu pasowała by też dwurzędowa granatowa marynarka. Zestaw świetny kolorystycznie jak zawsze a tym razem odpowiada mi też krój! Gratuluję ;]
    Pozdrawiam
    Marcelo

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekstra zestaw. Szalik ładnie podkreśla "wąskość" spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam,

    # Mr.Vintage - chociaż jest to M, a nie L, to rozpięty płaszcz wygląda przy tych dżinsach obszernie. Podjąłem próbę korekty w kolejnym temacie/zestawie. Dzk b.

    # Marcelo - dziękuję. Co do linku, napisałem "interesujące" niekoniecznie do zastosowania w życiu. Chociaż po zastanowieniu muszę stwierdzić, że albo slim, albo bardzo obszerne - rzeczywiście nijaki środek jest najmniej ciekawy.
    Szukam krótkiej dwurzędówki najlepiej w kolorze granatowym, jak na razie nie znalazłem.

    # Mariam - od kiedy z rozmiaru 34-36 w pasie wróciłem do dawnego sprzed lat 30-32, łatwiej jest mi wejść w "wąskości". Szalik rzeczywiście przypasował.
    Przygotowałem dwa duże worki "oversized" szmatek do zabrania w przyszłości - czekają spokojnie na strychu, a w mojej szafie zrobiło się trochę luźniej - ciekawe na jak długo?

    pozdr.Vslv

    OdpowiedzUsuń
  10. co to za workowaty płaszcz,za długie rękawy,to jest blog modowy, to jest ciechocinek i o co chodzi z tym slim fitem, autor chyba nie zna znaczenie, 3 numery za duże to ne slim fit!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej Anonimowy 22.09/21:02, co żeś taki nerwowy? To z pewnością nie jest blog modowy, raczej Ciechocinek biorąc pod uwagę wiek autora :))))
    Autor zna dość pobieżnie określenie slim fit, chociaż baleron opięty sznurkiem nie należy do jego ulubionych.
    Płaszcz nie jest workowaty, tylko lekko ocieplany i rozpięty trochę zsunął się z ramion, dając efekt widoczny na fotce. Zresztą w kolejnym temacie został skorygowany, czyli zamieniony na inne okrycie.
    Proponuję autora i ten blog traktować z poczuciem humoru i przymrużeniem oka, zgodnie z zamieszczonym w tym temacie wideoklipem.
    Ponadto poza oglądaniem obrazków zapraszam do poczytania tekstów i komentarzy wiele tam zostało wyjaśnione:)
    serdecznie pozdrawiam Vislav

    OdpowiedzUsuń

Witam,
dziękuję za wszelkie komentarze, komplementy i nagany.
Niemniej jednak proszę się powstrzymać z reklamowaniem czegokolwiek i kogokolwiek!!!!
dzk b Vslv