środa, 1 września 2010

navy blue II

Witam
Dzisiejszy zestaw jest kontynuacją wczorajszego. Pozostały główne elementy, czyli marynarskie spodnie i sweter w kolorze navy blue.
W miejsce marynarki zastosowałem grubo tkaną jedwabną kurtkę z podszewką w matowym prawie czarnym kolorze z lekkim odcieniem tytułowego navy blue.

 

Dołożyłem cienką lnianą koszulę w jasnoniebieskim kolorze. Jedynym i nowym wyraźnie barwnym elementem jest jedwabny szaliczek w ulubionym przez żeglarzy czystym czerwonym kolorze.
Będąc konsekwentnym użyłem skarpetek również w jasnoniebieskim kolorze.

 

Nawiązując do pytania Marcelo z przedostatniego tematu dokładniej sfotografowałem rękawiczki. Zadałem sobie też trochę trudu aby sprawdzić skąd pochodzą. Otóż zostały wyprodukowane z dobrze wyprawionej i zabarwionej na żółty kolor (nie lakierowanej)koziej skóry (bardzo wytrzymała i elastyczna), przez wysoce profesjonalną firmę specjalizującą się w odzieży roboczej i ochronnej Odin Wear. W swojej ofercie mają przede wszystkim sporo wyrobów Hi-Tec.
Rękawiczki te są produkowane dla kierowców do użycia w chłodniejszych warunkach klimatycznych - mają futrówkę/ocieplenie. Jak trafiły do sklepu Blend of America nie mam pojęcia. Nie kosztowały zresztą zbyt wiele (kilkadziesiąt złotych) przy swojej wysokiej jakości.
Poza torbą "lekarską" prezentowaną na wielu zdjęciach zabrałem w dniu dzisiejszym mniejszą torebkę typu "messenger" z krokodylkiem, wykorzystywaną przeze mnie czasami na sprzęt fotograficzny - nie jest aż taki objętościowy. Torba ta jest dość sztywna z wysokiej jakości tworzywa/tkaniny i doskonale chroni sprzęt przed deszczem i przypadkowymi uderzeniami.
W ramach DIY wymieniłem w niej zbyt krótki pasek. Kiedyś wyglądała trochę inaczej

 

pozdr.Vslv

6 komentarzy:

  1. Moim skromnym zdaniem torba ładniej wygląda z obecnym paskiem .
    pozdrawiam Marcelo

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Marcelo
    Też mi się tak wydaje. Ponadto jest wygodniejsza do noszenia.
    Z drugiej strony oryginalny wzór small messenger bag ma krótki pasek.
    pozdr.Vslv

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super napis na rękawiczkach! Do tej pory ukrywałeś, że pisze na nich: "Odin" :) Teraz mi się dopiero na prawdę podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam
    Nie wiem czy ktoś już pisał o tym, ale świetnie Ci w granatowych rzeczach. Jasny odcień granatu to zdecydowanie Twój kolor. Powinieneś też unikać zbyt luźnych rzeczy, które chyba lubisz. Jesteś szczupły i w związku z tym ciuchów "slim" musisz szukać, bo w węższych rzeczach wyglądasz naprawdę bardzo korzystnie.
    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobne zdanie jak Pan od jabłek - zdecydowanie lepiej Pan Vslv wygląda w dopasowanej garderobie.
    Mogę zapytać jaka marka tej torby bo obecnie szukam czegos podobnego na uczelnie ;] ?
    pozdrawiam
    Marcelo

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam
    #Maria - nie eksponowałem :)

    #Macintosh - kolor granatowy jest jak zwykle elegancki prawie na każdym
    Co do "slim" - tak, szczególnie na fotkach. Rzeczy bardziej luźne dużo lepiej wyglądają w ruchu, szczególnie gdy tekstylia są lepszej jakości i dobrze się układają

    #Marcelo - j.w., torba z krokodylkiem jest oryginalna z firmy LACOSTE. Niestety ten znak trochę się zdewaluował m.in. przez dużą ilość podróbek.
    W sam raz ta torba jest chyba trochę zbyt mała jak na uczelnię, nie mieści się w niej A-4.
    pozdr.Vslv

    OdpowiedzUsuń

Witam,
dziękuję za wszelkie komentarze, komplementy i nagany.
Niemniej jednak proszę się powstrzymać z reklamowaniem czegokolwiek i kogokolwiek!!!!
dzk b Vslv