czwartek, 25 listopada 2010

wayfarer

Witam

Podróżnika ciąg dalszy.


Jak widać za oknem i na dworze zima jest już tuż tuż. Czas przygotować się do chłodów, mrozów i śniegu.


Jeden z przygotowanych zimowych zestawów. Do bosmanki dołożyłem szeroki futrzany kołnierz chroniący szyję i kark przed chłodem. Wyciągnąłem z szafy grubsze i cieplejsze skórzane rękawiczki.
Na stopy trafiły sztyblety Timberlanda. Są to moje najlepsze buty na tę porę roku. Wędrując w nich nie boję się mokrego śniegu, ani błota. Przy jednej parze wełnianych skarpet, mimo braku ocieplenia, jest w nich przyjemnie i ciepło nawet w silny mróz.




Przy temperaturach wahających się około zera, o ile nie wieje zimny wiatr wciąż jeszcze spodnie warstwy nie muszą być zbyt grube i ciepłe.


Wciąż jeszcze jest to zestaw przejściowy pomiędzy jesienią, a zimą. W zapasie mam jeszcze cieplejsze rozwiązania poczynając od nakrycia głowy. Jednak to wciąż jeszcze przyszłość.

Mam nadzieję, że również stopniowo przystosowujecie się do tej pory roku.

pozdr.Vslv

8 komentarzy:

  1. Ładna kurteczka; podróżnik "na czerwono" ciekawszy i bardziej elegancki od wcielenia zielono-żółtego. W Warszawie wczoraj spadł pierwszy śnieg; na razie się trzyma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Mosze,
    U nas też "snieg" się trzyma, a od dzisiejszej nocy ma być mroźno do pojutrze. Na szczęście wiatr ma być prawie zerowy.
    Dziękuję za komplement, tylko nie do końca wiem jak go skonsumować.

    Nigdy nie napisałem, że moim celem jest elegancja, cokolwiek by to miało znaczyć.
    Gdybym miał chęć szpanować elegancją (niezbyt często, lecz czasami miewam), to znacznie zmieniłbym swój styl i wyrzuciłbym ponad połowę posiadanych szmatek. Kilka dobrych marynarek, koszul plus wiązka krawatów i poszetek. Ze dwa garnitury i parę innych gadżetów w zupełności wystarcza.
    Większość am posiadam.

    Wczorajszy zestaw miał całkowicie odmienne założenia, o czym zresztą wydaje mi się wyraźnie napisałem.

    pozdr.Vslv

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne spodnie. Możesz zdradzić gdzie takie można nabyć?
    Pozdrawiam,
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj MZ,
    Spodnie te, jak również 99% innych rzeczy nabyłem w secondhandzie.
    W sam raz były nowe i uszyte bardzo solidnie. Plus takie rzeczy jak solidne nitowane mosiężne guziki zamiast zamka.
    W środku są dwie metki:
    Made in China i DIVIDED by H&M

    Jednak rodzaj tkaniny, wykończenie szwów, trwałość kolorów przeczy obiegowym opiniom na temat pierwszej i drugiej.

    Z pewnością są dużo lepiej wykonane niż inne z marką GUCCI.

    Czy można kupić podobne - nie wiem.
    Ostatnimi czasy nowości są coraz gorsze jakościowo.

    pozdr.Vslv

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za info. Co do jakości to racja - chyba wszystkie powszechnie dostępne firmy odzieżowe zeszły z jakości w imię walki z kryzysem finansowym:(
    Pzdr,
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest pan ODJAZDOWY!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta stylizacja podoba mi się szczególnie, a zwłaszcza piękny szary płaszcz (czy może kurtka) i nienaganne obuwie.
    Dobór kolorów to strzał w dziesiątkę.
    Podziwiam za kreatywność, a także za rękodzieło, które jest bliskie także mojemu sercu.
    Pozdrawiam gorąco.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Magda,
    piękne rzeczy wymyślasz i wykonujesz.
    Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.

    pozdr.Vslv

    OdpowiedzUsuń

Witam,
dziękuję za wszelkie komentarze, komplementy i nagany.
Niemniej jednak proszę się powstrzymać z reklamowaniem czegokolwiek i kogokolwiek!!!!
dzk b Vslv