niedziela, 28 listopada 2010

spacer




pozdr.Vslv

5 komentarzy:

  1. Jestem zafascynowana Pana stylizacjami! Oby więcej mężczyzn umiało w tak fantazyjny sposób tworzyć własne stylizacje! Dla mnie BOMBA!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kamizelka, a drugie zdjęcie jest świetne! Zastanawiam się jak je zrobiłeś?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,
    # Wymarzona szafa - dziękuję. Moją intencją jest m.in. pokazanie, że niekonieczne jest dla stylowego wyglądu szarpanie i cięcie garderoby, stosowanie bardzo nie pasujących do siebie elementów garderoby (trampki do garnituru). Czasami wystarczy trochę koloru i dodatków.

    # Mariam - na kamizelkę odpowiadającą moim potrzebom "polowałem", a mówiąc bardziej poprawnie usilnie poszukiwałem od dłuższego czasu.
    No i wreszcie znalazłem: kolor, rozmiar, tkaninę (bawełna plus dodatki) - dokładnie jak sobie umyśliłem. Przyda się bardzo na chłodniejsze dni.

    Dwie pierwsze fotki to kolaże, trzeba się dokładniej przyjrzeć.
    Sama postać była robiona na samowyzwalaczu, aparatem położonym na ziemi, przy krótkiej ogniskowej.

    # Mr.V - staram się i uczę równocześnie.

    pozdr.Vslv

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach faktycznie! Przyjrzałam sie i widzę:)

    Mi sie takie kamizelki zawsze podobały jednak nie mogę sie do nich przekonać. Kiedy jest chłodniej to w ramiona i tak jest mi zimno, a kiedy jest cieplej to kamizelka jest niepotrzebna. Ale to chyba kwestia odczuwania zewnętrznych temperatur ;)

    OdpowiedzUsuń

Witam,
dziękuję za wszelkie komentarze, komplementy i nagany.
Niemniej jednak proszę się powstrzymać z reklamowaniem czegokolwiek i kogokolwiek!!!!
dzk b Vslv