poniedziałek, 7 marca 2011

jakoś tak

Witam,

jakoś tak znudził mi się jeden schemat fotografowania różnych szmatek, jakie przyoblekam każdego dnia.

Dzisiaj pokazane trochę inaczej, chociaż wciąż to samo: trochę ubierania się na pokaz - lecz bardziej pokazywanie, jak się zazwyczaj ubieram.

Nikogo nie zachęcam do podążania i naśladowania - to są takie moje zabawy ze szmatkami i kolorem.
Ewentualnie wzorem amerykańskich seriali i dokumentów: nie rób tego sam w domu, parental advisory recommended!!


No i fotki:


pozdr.Vslv

6 komentarzy:

  1. Witam!
    I bardzo dobre podejscie do tematu :)
    Robisz co lubisz i nikomu to sie nie musi podobac !
    A mnie sie podoba zdjecie, na ktorym siedzisz nonszalancko podparty dlonią - super!

    Pozdrawiam i zycze dobrego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się te lekko "zdezelowane" mitenki :).Reszta stroju również.
    Może to moje skrzywienie, ale uwielbiam w stylizacjach właśnie takie podniszczone elementy garderoby, jak buty/rękawiczki/torby :)
    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,

    # Wildrose - uświadomiłem sobie, że za bardzo poszedłem za koncepcją podążania za komentarzami. Są one dla mnie ważne z wielu względów, jednak nie powinny wytyczać ścieżki, jaką podążam :-)

    Tego rodzaju fotki są trochę bliżej mnie niż amerykańskie "keep smiling", chociaż i tak jestem niepoprawnym optymistą.

    # Prekursorka - mitenki to wyciachałem z cholewek starych wełnianych skarpet, już mocno sfilcowanych. Obrębiłem wełną brzegi i są, a wygląd rzeczywiście mają nobliwy. W końcu przeżyły ze mną trochę wypraw.

    Rzeczywiście od elegancji na "wysoki połysk" wolę rzeczy ze swoją historią i czasami widocznym upływem czasu.

    pozdr.Vslv

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmieniłeś krzesełko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Jan,

    usiadłem wygodniej, co widać na fotkach.
    Koniec z napuszonością - idziemy na luz.

    pozdr.Vslv

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne ujęcia, luz nie zaszkodził ani strojowi ani fotkom :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witam,
dziękuję za wszelkie komentarze, komplementy i nagany.
Niemniej jednak proszę się powstrzymać z reklamowaniem czegokolwiek i kogokolwiek!!!!
dzk b Vslv