wtorek, 7 grudnia 2010

taki wtorek, jak ...

Witam,
jaki poniedziałek, taki wtorek. Dzisiejszy zestaw jest w stylistyce podobny do wczorajszego, mimo w większości wymienionych elementów.
Jest to przede wszystkim oszczędna kolorystyka.



Wyraźnie powtarzającym się elementem jest czarny merino sweter ze stójką zapinany na zamek błyskawiczny. Otóż ten właśnie zamek najmniej mi się podoba w tym skądinąd sympatycznym swetrze.
Chociaż nie jest tak źle do końca - zamek jest zasłonięty pionową "listwą", ponadto rozsuwa się również od dołu.
Zainspirowany jednak swetrami RL, pokazanymi w temacie poruszonym przez Mr.Vintage Zimowe inspiracje


postanowiłem doszyć podobne "kołeczkowe" zapięcia.
Niestety w pasmanterii znalazłem jedynie podobne do "budryskowych", mniejszych drewnianych kołeczków nie ma w ofercie.
Biorąc pod uwagę, że mój sweter jest czarny, dokonałem zakupu i niezrażony zabrałem się do pracy. Efekt w użyciu pokaże jutro.

pozdr.Vslv

4 komentarze:

  1. To chyba najsympatyczniejszy blog jaki widziałam :D Super płaszcz, podoba mi się również motyw z DIY :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Irmina,
    Dziękuję
    pozdr.Vslv

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę doczekać się efektów. Kołeczki na pewno będą pierwsza klasa. http://pinupcandy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Witam,
dziękuję za wszelkie komentarze, komplementy i nagany.
Niemniej jednak proszę się powstrzymać z reklamowaniem czegokolwiek i kogokolwiek!!!!
dzk b Vslv