niedziela, 4 grudnia 2011

deszcz

Witam,

niedzielny poranek przywitał nas przyzwoitym deszczem. Oczywiście Vega przy próbie rezygnacji ze spaceru natychmiast wyraźnie zaprotestowała. Pogoda nie ma znaczenia wobec przyjemności ciarania się po krzaczyskach, kopania w piachu w poszukiwaniu nie wiadomo czego. Cały czas była aktywna w psich przyjemnościach i tym razem nie ma jej na fotkach.
Za to ja jestem i to w nowym, kolejnym berecie. Beret jest w wersji wojskowej ze skórzanym obszyciem, podszewką, usztywnieniem w części czołowej pod emblemat i bez antenki.
Cały czas przelatywały deszczowe szołerki, słońce nie pokazało się ani na moment.
Po trzech godzinach przemoczeni , lecz szczęśliwi powróciliśmy do domu.















pozdr.Vslv

4 komentarze:

  1. No ja nie wiem, kto poczynił takie zdjęcia, ale cudne są. Vega pozuje po mistrzowsku. Serdecznie pozdrawiam z mokrego Lublina. Anna.
    P.S. Za każdym razem musiałabym pisać o Pana super stylizacjach. Więc napiszę tylko raz. Ma Pan styl i to widać w każdym wpisie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Anno,
    dzisiaj już jest słonecznie, chociaż znacznie chłodniej.

    Wszystkie fotki (poza drobnymi wyjątkami) na tym blogu są spod mojej ręki. Vega nauczyła się pozować, a w ogóle bardzo lubi komplementy. Ja też zresztą :-)
    Dziękuję za odwiedziny.

    Mam nadzieję, że do Lublina również zajrzało słońce.

    pozdrowienia
    Vislav

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtka ma piękny odcień zieleni!
    Taki lekko szarawy, dokładnie jak lubię:) W butelkowym ciemnym odcieniu przy twarzy właściwie każdy wygląda jak "śmierć na chorągwi". Kolor idealny...

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Bea,
    tak, ten pastelowo szaro-zielny kolor spodobał mi się od razu. Plus jasne wykończenia brzegów i kołnierza dają fajny efekt. Przy pikowankach nie jest to zbyt często spotykane. Przeważają raczej wyraziste i ciemne kolory. No i pomarańczowy :-)

    pozdr.Vslv

    OdpowiedzUsuń

Witam,
dziękuję za wszelkie komentarze, komplementy i nagany.
Niemniej jednak proszę się powstrzymać z reklamowaniem czegokolwiek i kogokolwiek!!!!
dzk b Vslv