poniedziałek, 26 marca 2012

K.YA PURE - misty morning

Witam
na początek stary, poczciwy Bob Marley - Mglisty poranek.


Nie bez przyczyny wybrałem ten klip. Ostatnie poranki, łącznie z dzisiejszym - są wyjątkowo mgliste.

Jednak jest tez inna przyczyna. Wędrówki po SH skutkują różnymi, czasami bardzo egzotycznymi znaleziskami. W weekend znalazłem bardzo ciekawe spodnie z niszowej argentyńskiej firmy K.YA PURE

Od K.YA PURE
K.YA PURE
K.YA PURE is a urban clothing brand espired by the cannabis culture and the gree life. Bound to the reggae music and the Andean shamanic prophecies. The inspiration is articulated to the collection with the stamp system.

K.YA palette is maintained in the colors of nature, by focusing on the four basic elements land, water, air and fire...
Odwołanie się do natury, szamanizmu andyjskiego i czterech elementów: ziemia, woda, powietrze i ogień - nie budzi we mnie wątpliwości.
Pozostaje cannabis. Mam pełną świadomość, że różnego rodzaju używki łączą się nierozerwalnie z historią człowieka. Były od zawsze i są używane do teraz w najprzeróżniejszych celach i właściwie dopiero biały człowiek w ostatnich dekadach sprowadził je do nadużywania. No powiedzmy z małymi wyjątkami.

Nie jestem zwolennikiem totalnej penalizacji, lecz również nie jestem zwolennikiem totalnego dostępu. Daleko jest mi do "ideologii" Palikota - w sam raz uważam go za medialną wydmuszkę i osobę wyjątkowo łatwo zmieniającą poglądy.

A same używki ... hmmm... używanie łatwo może się zmienić w nadużywanie, a używka staje się celem samym w sobie i protezą aktywnej rzeczywistości.

Tak, czy inaczej te spodnie weszły do mojej kolekcji, a zestaw dedykuję Jormungand - Jamajski Natural z pięknymi dredami. Zdarzało nam się, czasami zażarcie dyskutować na te tematy i chyba dochodziliśmy do porozumienia.























A na zakończenie pozdrowienia od Szmamanki Aubriety i Haku-Rio



Vslv

1 komentarz:

Witam,
dziękuję za wszelkie komentarze, komplementy i nagany.
Niemniej jednak proszę się powstrzymać z reklamowaniem czegokolwiek i kogokolwiek!!!!
dzk b Vslv