środa, 27 czerwca 2012

wczoraj było chłodniej

Witam,

jak na razie lato na naszej wyspie nie rozpieszcza nas upałami. Wciąż mamy dość silne i chłodne wiatry od morza. Wymaga to odpowiednich zestawień garderoby: na odkrytym terenie jest po prostu zimno, natomiast na zacisznych ulicach miasteczka wprost gorąco.
Dobrym rozwiązaniem w takiej sytuacji jest cienka skórzana kurtka, lub marynarka.

Ja w sam raz posiadam wygodną hybrydę - coś pośredniego pomiędzy kurtką i marynarką.

I ta hybryda była głównym elementem wczorajszego dziennego zestawu. Mieliśmy jeszcze spotkanie wieczorem, ale o tym później.















pozdr.Vslv

2 komentarze:

  1. Naprawdę fajna stylizacja, ale najbardziej zauroczyły mnie spodnie i pasiaste skarpetki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj miałem jednokolorowe, chociaż zazwyczaj wyraziście kolorowe.

      Ostatnio udało mi się znaleźć trochę pasków w różnych kolorach i też je polubiłem. Rombów nie lubię - kojarzą mi się z "tureckimi" sweterkami z przeszłości, o niezbyt wysokiej jakości zresztą.

      pozdr.Vslv

      Usuń

Witam,
dziękuję za wszelkie komentarze, komplementy i nagany.
Niemniej jednak proszę się powstrzymać z reklamowaniem czegokolwiek i kogokolwiek!!!!
dzk b Vslv