sobota, 9 czerwca 2012

Gryf

Witam,

przez zupełny przypadek mój poranny zestaw wpasował się w wygląd stojącego przy nabrzeżu małego wodolotu Gryf z Wodnych Linii Lotniczych ze Szczecina. Ten stateczek napotkałem pierwszy raz. Nie udało mi się znaleźć szerszej informacji na temat tego stateczku. Jednak nitowane blachy kadłuba i ogólny wygląd wskazuje na oldtimera, gdzieś tam z drugiej połowy ubiegłego wieku. Bardzo ciekawy kształt kadłuba i jednoosobowa sterówka zbliża go wyglądem do samolotu.

Już nie przez przypadek, chociaż w niespodziewany dla mnie sposób miałem inne spotkanie. Już w poprzednim temacie "spoko Koko" trochę się rozpisałem o swoistym braku tolerancji dla zwariowanego i kiczowatego wyglądu polskich kibiców. Argumentem ma być dobry smak, gust i wyczucie stylu jakoby kłócące się z tym zjawiskiem. Zazwyczaj takie zdania wypowiadają ludzie, którym wydaje się, że są doskonali w swojej poprawności i na dodatek mają misję nawracania innych na "właściwą drogę".
Swoją drogą do dzisiaj nie został podany przykład, jak elegancko i poprawnie powinien być ubrany polski kibic, aby mógł aspirować do kręgu mody, elegancji i klasycznego stylu.

Otóż wracając ze spaceru napotkałem samochód, z którego wysiadł młody kierowca ubrany w jakiś szary T-shirt, dżinsowe bermudy i jakieś tam niby sportowe buty. Spojrzał na mnie i zwracając się do trójki innych powiedział:
- a co to k...a, ma być?
spokojnie i flegmatycznie podpowiedziałem, a stałem 2-3 metry od niego:
- a co k...a, miałoby być, co?
i przyglądałem mu się przez moment. Od razu stracił rezon, nie umiejąc nic sensownego powiedzieć, wsiadł do samochodu.

Bywa język ciała, język stroju, mowa nietolerancji, czasami agresji. Zazwyczaj nie używam słów niecenzuralnych. Jednak czasami bez dodatku wiązanki, nie daje się nawiązać kontaktu. Bez tych dodatków, w niektórych miejscach mógłbym spokojnie mówić po chińsku, lub poprawnie w języku polskim i tak nie zostałbym zrozumiany.

Faktem jest, że mój zestaw jest z lekka ekscentryczny, ale to w końcu moja sprawa.

























pozdr.Vslv

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam,
dziękuję za wszelkie komentarze, komplementy i nagany.
Niemniej jednak proszę się powstrzymać z reklamowaniem czegokolwiek i kogokolwiek!!!!
dzk b Vslv