piątek, 23 października 2009

luźny piątek - Route 66

Nadszedł piątek - trochę luźniejszy ubiór, czyli "casual friday". Tym razem czerwona koszula i jedwabny krawat "Route 66" - jak zwykle "upolowane" w szmateksie.
Do tego zielone wełniane spodnie i skarpetki w ciapki.
 
Tym razem odsłona "nowej" fryzury - trochę się już przyzwyczaiłem, chociaż taaak krótkie włosy mam pierwszy raz (urodziłem się z dłuższymi)
 
Kapelusz na głowę i można pomarzyć o nadchodzącym weekendzie.
 
Posted by Picasa
Chciało by się powędrować:


Mapę już mam - pozostaje reszta.

p.s. krawat ten przy swojej kolorystyce nieźle wpisuje się w różne schematy ubiorów.

3 komentarze:

  1. Witam,
    gratuluję ciekawego bloga, świetnego stylu i smaku! Jest Pan pierwszym "szafiarzem", jakiego mam okazję poznać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam

    To są początki mojego szafiarstwa w formie blogu.
    Dziekuję za sympatyczny komentarz i zapraszam do odwiedzin.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny krawat, bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witam,
dziękuję za wszelkie komentarze, komplementy i nagany.
Niemniej jednak proszę się powstrzymać z reklamowaniem czegokolwiek i kogokolwiek!!!!
dzk b Vslv