niedziela, 29 stycznia 2012

uszanka

Witam,

coraz chłodniej, co nie oznacza zaprzestania porannych weekendowych spacerów razem z Vegą. Odpowiednio dobrany strój pozwala wędrować bez względu na pogodę. Chociaż czekając na wschód słońca, ponad pół godziny nad kanałem portowym - w pewnym momencie odczułem, że mamy silny wiatr i ładnych kilka stopni poniżej zera.
Głowę doskonale chronił nowy nabytek - "syberyjska" futrzanka-uszanka. Jest to typowa, klasyczna męska czapka z równo przystrzyżonego gęstego i ciepłego futra (jenot lub piżmak)- różni się wyraźnie od ostatnio modnych uszanek z króliczego futerka.























pozdr.Vslv

10 komentarzy:

  1. Witam,
    Ostatnie zdjęcie bardo mi się spodobało. Aż się prosi aby przy nim usiąść i pobawić się lokalnymi kontrastami ;)
    Oczywiście tradycyjnie buty bardzo fajne.
    Pozdrawiam, Charlie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      w fotkach "reportażowych" nie stosuję lokalnych oddziaływań na obraz. Jedynie ogólne ustawienia kontrastu, balansu bieli, nasycenia koloru, kadrowanie, prostowanie kadru itp.... To zostało wykonane.
      Co innego kolaże pokazujące zestawy szmatek - tutaj nie mam żadnych ograniczeń.
      pozdr.Vslv

      Usuń
    2. Oczywiście w pełni się z Tobą zgadzam i popieram. Sam staram się wykonywać tylko takie działania, które można wykonać w tradycyjnej ciemni - tak, mimo mojego wieku dobrze wiem co to ciemnia i z czym to się je ;)

      Usuń
  2. przepiękne zdjęcia...spodnie z butami - bardzo udany duet:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne spodnie i buty! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam,
    TARA & Miguel - dzk b
    pozdr.Vslv

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci w tej uszatce, właściwie to we wszystkich nakryciach
    głowy wyglądasz MEGA!
    Mam papaszkę z liska, ale oddałam córce bo czuję się w niej co najmniej dziwnie,
    po za tym nic nie słyszę...
    Trąbią samochody a ja idę jak głuchoniema Rosjanka z Doktora Żywago prosto
    pod koła:))

    Uściski,
    xoxox
    Bea

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Bea - dzięki za komplementy :-) Co do "głuchoty" to prawda, o ile mróz mnie nie zmusza, to klapki mam związane na górze.
      uściski
      Vislav

      Usuń
  6. Przepiękne zdjęcia, fantastycznie oddają grę świateł i ich zmienność

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Królewno - prawie zamarzłem czekając na wschód słońca :-)

      Usuń

Witam,
dziękuję za wszelkie komentarze, komplementy i nagany.
Niemniej jednak proszę się powstrzymać z reklamowaniem czegokolwiek i kogokolwiek!!!!
dzk b Vslv