sobota, 2 lutego 2013

Whisky Galore

w poprzednim temacie navy blues zostałem skojarzony ze starym filmem Whisky Galore
Tak mi się jakoś skojarzyło z 'Whisky Galore!'.
Obejrzałem już część tego filmu i spodobało mi się skojarzenie. Tak, to są moje klimaty :-)



Dzisiaj wcześnie rano, jeszcze o zmroku wyruszyliśmy z Vegą w poszukiwaniu statków z ciekawym ładunkiem. Niestety przy kei stała tylko wielka barka z ładunkiem drewna do portu Ystad. Żadnych porzuconych skrzynek z whisky, ani worków z żarełkiem nie wypatrzyliśmy.

Oczywiście, jak zawsze garść fotek na pamiątkę kolejnego spaceru.



































pozdr.Vslv

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam,
dziękuję za wszelkie komentarze, komplementy i nagany.
Niemniej jednak proszę się powstrzymać z reklamowaniem czegokolwiek i kogokolwiek!!!!
dzk b Vslv