środa, 28 lipca 2010

koszule

Witam

Kontynuacja zestawów opartych na koszulach stosowanych w miejsce kurtki/swetra/marynarki. Dzisiejszy zestaw oparty jest na dwóch koszulach założonych jedna na drugą. Spodnia biała bawełniana z kołnierzykiem button down i krótkim rękawem, natomiast wierzchnia i rozpięta z jasnoszarego lnu, długi podwinięty rękaw, ze stójką zamiast kołnierzyka.
Spodnie ciemnoszare typu chinos.
 

Dodatki:
- skórzana torba myśliwska,
- biały bawełniany szaliczek z zapinką z brązu
- szeroki brązowy skórzany pasek z mosiężną klamrą (mógłby być jaśniejszy)
- panama
- skórzane mokasyny z miękkiej grubszej skóry

Całość zestawu lekko zmięta - nie chciało mi się prasować. Zresztą nie ma to być jak spod igły.

 

Kurczaka widuję tylko z samego rana niedaleko mojego biura. Wypatrzyłem, że w dzień wędruje sobie na torowiska siedząc na peronie, drzemiąc, lub spacerując w suchych trawach i zielsku.

 

Co najważniejsze Kurczak zaczął fruwać!!! W miejsce dotychczasowych niezbyt zgrabnych podskoków, rozwija skrzydła i szybuje dość wysoko na odległość kilkudziesięciu metrów.
Ilekroć w przyszłości zobaczę kulejącego Albatrosa będę przekonany, że to jest właśnie ten sierotka Kurczak, którego udało się uratować od morderczych upałów.

 

pozdr.Vslv

5 komentarzy:

  1. Bardzo stylowo, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Stylowo" to rzeczywiście pierwsze słowo,które mi się nasunęło, gdy spojrzałam na zdjęcia:) Ale żeby się nie powtarzać..ma Pan klasę, 100%:)
    Pozdrawiam
    weaselstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie,podoba mi sie i gratuluje pomyslu na prowadzenie bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam
    Dziękuję za komentarze.
    Sam pomysł na prowadzenie bloga był prosty tak jak początki szafiarstwa:
    w miarę regularny zapis codziennych zestawów szmatek, bez specjalnych stylizacji, "trendsetterstwa", reklam, bezustannej pogoni za modą i oryginalnością za wszelką cenę.
    Po prostu samo życie.
    pozdr.Vslv

    OdpowiedzUsuń

Witam,
dziękuję za wszelkie komentarze, komplementy i nagany.
Niemniej jednak proszę się powstrzymać z reklamowaniem czegokolwiek i kogokolwiek!!!!
dzk b Vslv