piątek, 17 maja 2013

poranna kawa











4 komentarze:

  1. W końcu jakiś oryginalny blog :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestaw, świetnie wszystko dobrane :)
    Nie było mnie tu jakiś czas i jak weszłam musiałam trochę nadrobić. Muszę powiedzieć, że Twój styl wciąż ewoluuję i Twoje zestawy są coraz ciekawsze, coraz fajniej ze sobą współgrają :) Chyba nie widziałam mężczyzny równie ciekawego, a zarazem ze smakiem ubranego :)
    Super, że wciąż to robisz, że ciągle Ci się chce i że ciągle masz ochotę prowadzić tego bloga. Wielkie brawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. znalazłem zupełnie nowe w SH za jedyne 18 PLN. Można je kupić w firmie GRAM za niecałe 50 USD (po przecenie)
      325 g - navy blue

      Usuń

Witam,
dziękuję za wszelkie komentarze, komplementy i nagany.
Niemniej jednak proszę się powstrzymać z reklamowaniem czegokolwiek i kogokolwiek!!!!
dzk b Vslv