poniedziałek, 7 maja 2012

Pea coat, po naszemu bosmanka

Witam,

typowy wykrój bosmanki - dwurzędówka ze złotymi guzikami w kolorze navy blue. Rożnicą jest tkanina, a właściwie dzianina.
Jest to solidny gruby wełniany sweter. Bardzo ciepły zresztą.

Biorąc pod uwagę prognozy pogody może stać się moim ulubionym na tę część bardzo zimnego, aczkolwiek wiosennego miesiąca.
W dalszym ciągu wieją paskudne lodowate wiatry i zestaw z kaszmirowego polo, wełnianej bosmanki i militarnego płaszczyka wcale nie jest przesadą.

Dobrze, że przynajmniej nie jest deszczowo.















pozdr.Vslv

5 komentarzy:

  1. Świetna, poszukuję takiej w wersji damskiej od nawet-nie-pamiętam-kiedy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) ta by się nadała. Wyrodukowana jest przez francuską firmę Busnel w wersji unisex. Tzn. można ją zapinać na damską i męską stronę.

      Aktualnie jest to szwedzka firma pod tą samą nazwą Busnel, z tym samym logo. Zresztą widoczne na mojej czapce - przeniosłem z rękawa.

      Generalnie to są damskie rzeczy. Ta bosmanka "unisex" to zupełny przypadek. Wypatrzyłem praktycznie nową na wieszaku z damskimi marynarkami i stwierdziłem, że jest uniwersalna tzn. działa w obie strony co przy dwurzędówce jest możliwe i czasami trafiam na takie wyroby.

      Prawdę mówiąc też już od dłuższego czasu poszukiwałem takiego swetra i w końcu znalazłem.

      pozdr.Vslv

      Usuń
  2. Bosmanka - super. I ten cały zestaw z miodowym polo - kapitalny.

    Pozdr. Liza

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny kolorystycznie zestaw! I czapeczka ciekawa, twarzowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz:)
    Piękny blezer!
    Podoba mi się jego faktura i złote guziki.

    Uściski
    xoxox

    OdpowiedzUsuń

Witam,
dziękuję za wszelkie komentarze, komplementy i nagany.
Niemniej jednak proszę się powstrzymać z reklamowaniem czegokolwiek i kogokolwiek!!!!
dzk b Vslv