czwartek, 19 sierpnia 2010

Kolory

Witam

Trochę inny i bardziej kolorowy zestaw, w dalszym ciągu poruszający się w obszarze slim. Jak zacząłem eksplorować ten zakres to z pewnością jeszcze nie koniec "wyszczuplania" sylwetki.

Letnia z cienkiej wełenki łososiowa marynarka została uzupełniona jadowicie i elektrycznie niebieską koszulą. Do tego doszły kolorowe dodatki: jedwabna chustka/apaszka w mocnym zielonym i granatowym kolorze, plus jedwabna poszetka w tonacji niebieskiej.

 

Jak już zaszalałem z górą, to reszta czyli spodnie i skarpetki są stonowane. Jedyny bardziej kolorowy akcent to pastelowy pomarańczowy i żółty pasek na skarpetkach. Jednak wyraźnie są zharmonizowane z kolorem spodni.

 

pozdr.Vslv

4 komentarze:

  1. Doskonałe zestawienie kolorów wg mnie. I znów fajne spodnie - tak w fasonie jak i w kolorze:) Może na dobre przestawisz się na taki slim fason? Są idealne. Pozdrawiam. Elka.

    OdpowiedzUsuń
  2. dzisiaj troszkę spokojniej :) bardzo podoba mi się kolor marynarki.

    OdpowiedzUsuń
  3. doskonałe kolory:) koszula jest zachwycająco intensywna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam
    #Elka - więcej o moim "slim" napisałem w kolejnym temacie X-Slim. Z pewnością będę sięgał od czasu do czasu do tego typu stylizacji. Chociaż dotychczas deprymowały mnie wizerunki slim u facetów wyglądających jak skrępowany sznurkami baleron :-( Jest mi przyjemnie przeczytać, że ten zestaw może się podobać na mnie :-)

    # Kurczak - tym razem było spokojniej, w sam raz wyjeżdżałem służbowo jako świadek do Sadu W.Gospodarczy. Nie chciałem być zbyt ekstrawagancki, chociaż nie zdecydowałem się na krawat. Sama marynarka jest doskonałym włoskim wyrobem i rzeczywiście ma świetny łososiowy kolor. Rzecz raczej nie spotykana na wieszakach większości naszych sklepów. Trafiłem ją jako "nówkę" w jednym z SH za przysłowiowe grosze. Miała przypiętą oryginalną metkę sklepową.

    # Eliksir - dzk b, trochę się zastanawiałem nad tą koszulą ze względu na tak intensywny "chemiczny" kolor. Jednak nie żałuję - wygląda nieźle.

    pozdr.Vslv

    OdpowiedzUsuń

Witam,
dziękuję za wszelkie komentarze, komplementy i nagany.
Niemniej jednak proszę się powstrzymać z reklamowaniem czegokolwiek i kogokolwiek!!!!
dzk b Vslv