piątek, 14 grudnia 2012

kamizelki odsłona druga

Witam,

dalej jest mroźno i trochę dmucha, a ja dalej testuję zestaw składający się z wełnianych swetrów i cieplej kamizelki.

Dzisiaj trochę inaczej, czyli bardziej na granatowo-czarno. Wszystko działa doskonale.

No może poza butami. Wbrew głoszonym zasadom, założyłem dzisiaj dość dopasowane skórzane buty i cienkie skarpetki. Grubszych i tak by się nie dało. Różnica jest kolosalna i w stopy jest po prostu zimno.

Cała reszta, łącznie z ciepłą pilotką, jak najbardziej jest OK termicznie.































pozdr.Vslv

8 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci kamizelek. Widzę, że masz ich pewnie od groma, fajnie. A sam zestaw bardzo w porządku, bi-color jest zawsze w Twoim wydaniu bezbłędny. Moją uwagę jednakże zwróciła apaszka (szalik?) w kotwice, rewelacja, skąd masz?

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej!
      faktycznie samych "pikowanych" kamizelek mam kilka w róznych odmiennych od siebie wersjach.
      Apaszka to kolekcja lato 2011 Jack&Jones - prezent od córek. Mam jeszcze jedną granatową.

      pozdr.Vslv

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Czapka to "typowa" pilotka ze skóry z naturalno futrzanym ociepleniem. Rzecz bardzo wygodna zimą.

      pozdr.Vslv

      Usuń
  3. Pana styl jest przefajny :), z resztą Pan też wydaje się być super gościem. Zastanawia mnie tylko monotematyczność strojów Pani Aubriety. Dodatkowo- łądna z niej kobieta, a niepotrzebnie dziwnymi ubraniami (nie mówię tu o stroju szamanki)postarza się i oszpeca. Przy Panu wypada blado nieciekawie. Może by Pan ją trochę wspomógł stylistycznie? Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu,

      Aubrieta ma dużo lepsze, niż ja wyczucie stylu. Ma też szafę pełną różnych ciuszków. Natomiast na co dzień nie odczuwa potrzeby "błyszczenia" - to rezerwuje na specjalne okazje.
      A ja szanuję jej styl - zarówno codzienny, jak i od święta. To są dwie różne osoby :-)

      pozdr.Vslv

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. i Mega wygodne - bez porównania bardziej, niż klasyczne!

      ściskam Vslv

      Usuń

Witam,
dziękuję za wszelkie komentarze, komplementy i nagany.
Niemniej jednak proszę się powstrzymać z reklamowaniem czegokolwiek i kogokolwiek!!!!
dzk b Vslv