środa, 28 listopada 2012

zestaw

Witam,

mniej wpisów oznacza notoryczny brak czasu. Odbija się to również na zestawach nie zawsze mi się chce tworzyć coś nowego. Zresztą i tak w tym roku ponownie i wyraźnie przekroczę 300 wpisów.

Przede wszystkim wolny czas pochłaniają przygotowania do spektaklu Dom Zachodzącego Słońca.


Przebywających w Świnoujściu i okolicach oraz dysponujących wolnym czasem - serdecznie zapraszam.
Będzie taniec z ogniem, tańce kozackie, dobra muzyka w wykonaniu Izby.

Opis zdarzenia:
FB - http://www.facebook.com/events/347184638712877/

Ja, jak zwykle zajmuję się techniczną stroną tego przedsięwzięcia. Na czas spektaklu będę miał skompletowany strój kozacki. Nie wiem, czy czas pozwoli na fotki - może się uda.

Dzisiejszy zestaw jest przede wszystkim pragmatyczny ze względu na rower i panującą pogodę.
Zebrał się miks materiałów: naturalne, sztuczne i syntetyczne.



















na więcej nie mam czasu.

pozdrowienia
Vislav

1 komentarz:

  1. Świetnie się pan ubiera :). Chciałabym mieć też wyczucie stylu w późniejszym życiu :)

    Dopiero co założyłam bloga, więc będę Ci wdzięczna jak do mnie zaglądniesz i wyrazisz swoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń

Witam,
dziękuję za wszelkie komentarze, komplementy i nagany.
Niemniej jednak proszę się powstrzymać z reklamowaniem czegokolwiek i kogokolwiek!!!!
dzk b Vslv