sobota, 7 kwietnia 2012

nowa tradycja

Witam,
to już chyba przeszło w zwyczaj, taka nowa tradycja - przez cały tydzień mamy słoneczne poranki, natomiast w sobotę rano siąpi deszcz. Tak też było dzisiaj. Udało mi się zrobić trochę fotek i obiektyw został pokryty kroplami deszczu. Oczywiście zapomniałem specjalnej ściereczki i było po fotografowaniu.

Zestaw szmatkowy miałem odpowiedni na tę pogodę: wysokie buty, nieprzemakalne spodnie i kurtkę z kapturem, a Vega ma odpowiednią sierść na każdą pogodę.























pozdr.Vslv

6 komentarzy:

  1. Brr okropna pogoda. U mnie to nawet śnieg rano sypał. Vega to ma dobrze. Warunki atmosferyczne jej nie straszne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to niedziela jest piękna, co widać w kolejnym temacie.

      pozdr.Vslv

      Usuń
  2. Zdjęcia z wiatrakiem przecudowne.... U mnie śniega pada... Spokojnej i Radosnej Wielkiej Nocy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również życzę udanych świąt. U nas niedziela jest piękna i słoneczna.

      pozdr.Vslv

      Usuń
  3. Jaki pusty jeszcze port jachtowy o tej porze roku. Lubię to miejsce :-)
    Pozdrawiam
    Kajuta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basen Północny rzadko jest wypełniony. Niestety jest dość drogi wq porównaniu z innymi jachtowymi porcikami w okolicy - w Niemczech.

      pozdr.Vslv

      Usuń

Witam,
dziękuję za wszelkie komentarze, komplementy i nagany.
Niemniej jednak proszę się powstrzymać z reklamowaniem czegokolwiek i kogokolwiek!!!!
dzk b Vslv