czwartek, 16 stycznia 2014

on the roof

asystowałem w sesji fotograficznej, której tematem była inwestycja: budowa Stanowiska Promowego Nr 1 w Terminalu Promowym Świnoujście (tamże pracuję).
Przy okazji zostałem uchwycony na dachu przez Panią Fotograf Magdalenę Chabiera - mc 




ze szmatkowych ciekawostek na uwagę zasługują spodnie z wełnianego sukna - wersja zimowa szwedzkiej armii z roku 1939. Przeszły dodatkowy tuning w latach 50-tych ubiegłego stulecia polegający na naszyciu dodatkowych kieszeni. Przeleżały nieużywane w wojskowych magazynach do czasów współczesnych, aby wreszcie trafić do mnie.
Jest też wełniana czapeczka dokerska - dla szpanu i stylu należy nosić ją poziomo bez naciąga na tył głowy i całe uszy. To drugie pozostawiamy przedszkolakom i narciarzom.

Ja udokumentowałem backstage, czyli Panią Fotograf przy pracy:







2 komentarze:

  1. No dobrze. A skąd się bierze TAKIE spodnie? :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej!
      http://www.sklep-arsenal.pl/spodnie_dlugie/spodnie_welniane_1939_do_nart_retro_l.html

      Usuń

Witam,
dziękuję za wszelkie komentarze, komplementy i nagany.
Niemniej jednak proszę się powstrzymać z reklamowaniem czegokolwiek i kogokolwiek!!!!
dzk b Vslv